Умови обміну і повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів із моменту покупки повернути або обміняти товари, придбані в інтернет-магазині «StrongTool», за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

 

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

 

Обмін товару належної якості провадиться, якщо:

  • він не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд;
  • збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Пояснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, що є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також мають бути відсутні сліди експлуатації товару.

 

У разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб відкрити чи розібрати товар, сторонніх програм, змін в настройках, магазин може скористатися правом відмовити клієнту.

 

Пломби, ярлики і розрахункові документи - відносяться до товарного вигляду. Якщо ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар – обмін/повернення стає неможливим. Необхідно надавати оригінал чеку та гарантійного талону для повернення коштів.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості:

Стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

 

Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.